Asu94 Mevludedamgaci 35. Haftamda covid oldum ve gebelik kolestazından 37 de acil sezaryen ile doğum yaptım safra asitim ve karaciğer enzimlerim çok yüksek çıktı karaciğerimde büyüme oldu kaşınmaktan asla uyuyamadım benim hastalığımı covid tetiklemiş mutlaka en acilenden kan tahlili verin
Eclina Mevludedamgaci bnde senibt gibiydim ölecektim göğüslerim fena kasiniyodu jel yazdı Dr geçti Dr söyle
Ceylanns Mevludedamgaci bende de var son 1 haftadır 37 haftadayım sordum doktoruma bugüne kadar salgılamadığın hormonların hepsini bir anda salgılıyorsun normal dedi bide bende aşırı ateş basması oluyor bir anda su oluyorum
Cidoliko Bende de birkaç gündür bir artıp bir hafifleyen kaşıntı var vücudumun hemen her yerinde.gebelik kolestazı falan olmasından şüphelendim yarın kontrolüm var soracağım doktora bakalım
Asu94 Cidoliko mutlaka karaciğer enzimlerine safra asitine baktırın ben gebelik kolestazından erken doğum yaptım değerlerim çok kötüydü asla 1 gram uyuyamıyordum kaşınmaktan her yerim mor ve yara olmuştu lütfen dikkat edin inşallah korktuğunuz kapıya uğratmaz rabbim
Cidoliko Asu94 bugün gittim kaşıntıyı sordum hafiflediğini de söyledim devam ederse gel kolestaz için bakalım dedi.şu anda yok ama tekrar olursa tahlil yaptırıcam
Mevludedamgaci Asu94 geçen hafta kan tahlili idrar tahlili safra asitleri hepsine bakıldı çok şükür temiz çıktı ama geçmiyor kasintim maalesef😔
Asu94 Mevludedamgaci benimde ilk kan tahlilim normaldi 1 hafta sonra geçmeyince tekrar yapıldı ve çok yükselmişti