Quadera Haftadayım ve covid oldum. Doktor enox adında kan sulandırıcı iğne verdi. Daha önce kullanan var mı? Beni biraz tedirgin ediyor da
Selin80 Hic korkma bende kan sulandirici igne kullandım kovid gecireli 3 ay oldu hala kullaniyorum bende suan 33 haftalik hamileyim oksapar kullandım bol bol sıvı tuket gecmis olsun
Quadera Selin80 çok teşekkür ederim. Aynı durumda olan birinin yazması iyi geldi. Sağlıkla kucağınıza alın 💞