mesa34 benim de bir kutu omega3 ziyan oldu. Normalde dışı beyaz kaplı olunca kokusu falan gelmiyordu pek, icebiliyordum, yeni kutunun içinde bir iki tanesi patlamış galiba😄 sarı sarı tüm hepsine akmış kutuyu bir açtım öyle bir koku yok, asla icemem o şekilde. Başka bir marka Alcam şimdi, omega3 önemli maalesef ki, balık da yiyemeyince mecbur desteklemek gerek