Çatı muaynesini genelde 37 haftadan sonra yapıyorlar bana ilk olarak 37+1 de yaptı , gerçekten çok kısa süreli bir şey korkmayın çokta acımıyor. 3 günde 3 defa alttan muayen oldum elle bakıyorlar kanamam vs acıma olmadı. Ama malesef normal doğum istememe rağmen sezeryan doğum yapacağım şuan 37+ 3 üm bugün doğum için yatiş yapacağım hastaneye.