YaptırMAMAnın zararı var çocuğun şeker hastası doğabilir doğduğunda bi anda şekeri düşüp baygınlık geçirebilir fazla iri olabilir zorunlu sezeryan olabilir erken doğum olabilir bu yüzden ciğerleri gelişmeden doğabilir suyu fazla olabilir bu da bebeğin böbreklerini yorabilir