zulal selam kızlar, doğumdan sonra kullanacağımız korse; sezaryan ya da normal doğumda farklılık gösteriyor mu? internette öyle bir ayrım yok da? bilenler yardımcı olabilir mi 😊
Gamzestetik Öyle bi ayrım yok sanırım ikisi içinde aynı korse takılıyor ama sezeryanda dikiş yerlerinden dolayı dikkat etmek lazım ilk başlarda. Bende kaç beden alıcagımı bilemiyorum göbeğimiz ne kadar iner acaba dogumdan sonra 😣
zulal Gamzestetik evet evet bir de beden işi var ben de bilemedim :/ ama cok cabuk toparliyormus diye okudum kullansak iyi
Gamzestetik Arkadasım 3 ay önce normal dogum yaptı dogumdan bi hafta sonra taktı şimdi göbeği hiç yok. Bende ali ekspressten sipariş vermeyi düşünüyorum daha uygun fiyatları