Arkdslar hamileyim ve bu konuda çok kararsızım aslında bebeğin kendi odası olsa daha iyi olur benim için ama ailem 2 yıl yanında yatar beşikte diyip diyip aklımı karisitriiyorlar ben rahatıma düşkünüm bir bebeğin 2 yıl boyunca annesinin yanında yatmasını doğru bulmuyorum siz ne düşünüyorsunuz ? Oda yaptınız mı hemen