meir22 Kızlarrr bir oğlum var şimdi kızıma hamileyim 22+1 olduk. Zaman bi geçiyor bi geçmiyor🥴😅 mide yanmalarım başladı hafiften🥲 hadi gelin sohbet edelim🤗🥰
Ksksksk7372 meir22 22+4 bizde canım ilk gebeliğim ve bunu yazarken içerde kıpır kıpır prenssem 🥰 isim düşündünüzmü
Buseyllzr meir22 23+6 yım mide yanmalarim dışında herhangi bir sorunum yok ara ara kasık ağrısı oluyor bebisim kız olcak 🥰
Karkubra27 meir22 benim ikinci gebeliğim kızımda kusmalarim hariç bı sıkıntım yok tü şimdi erkek bebiş annesi olucam bel ağrısı yüksek seviyede çekiyorum doktorum fındıktan şüphelendi ama bakalım bu Zorlu günler de gecicek 22+0 🤗
meir22 iremcim allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 cinsiyetiniz ne nasıl geçiyor hamilelik🤗🤗
iremcim meir22 bu hafta artık ağırlsmaya bsladığımı hissettim onun haricinde hiçbir sorun yaşamıyorum ya siz?? Bende hiç mide problemi uyusukluk kramp vs yok hala
meir22 iremcim yediklerime bağlı olarak sanırım arada mide yanmam oluyor ama şuan çok rahatsız etmiyor. Onun dışında bende ağırlaştığımı hissediyorum rahat hareket edemiyorum başka bir şey yok şükür 🙏
Kardelen39 Benimde erkek ama geceleri doğru düzgün uykum yok 22+5 im Bende agirlastigimi hissediyorum ve bel ağrıları
Fkurt Kardelen39 ay benimde erkek sanki zamanını biliyor sıpa yatacağım vakit basliyo kıpır kıpır bide tam kaşık kısmına vuruyo
meir22 Ksksksk7372 maşallah😍 oğlum en basından beri kardeşimin adı Yağmur olsun diyor. Nerden duydu bilmiyoruz çevremizde de yağmur ismi yok hiç🤗 sanırım yağmur olacak isim seçmek çok zor😅🌸
meir22 Fkurt evet benimki de öyle hareketlerini aşağıda hissediyorum şuanlık geceleri daha çok hissediyorum😍