Hs4523 12+4 üm doktorum kız bebek dedi😍 12. Haftada bu şekilde öğrenen oldumu acaba yada öğrenip değişen yada değişmeyen?
deletedmom6295 Hs4523 12. haftada kız 14. haftada kız 17 de erkek 19 da erkek dendi bakalım ayrıntılıda ne diyecekler 😀
60seyma Hs4523 canım 2.5 aylık hamileydim erkek dedi şuan 37 haftalığım . Kız çocukları cinsiyeti biraz zor gösteri yo birşeyler almaya bekle bence biraz daha bebeğe .
TubaataLkaya Benimde 12+4 te %99 erkek dendi şimdi 14 haftalığız iki haftaya gidecem bakalım değişecekmi ☺️
AvBurcu Hs4523 bana da 11+4 de kız ve 12+4 de kız denildi. Ama ben ayrıntılı ultrasondan sonra alışverişe başlarım
hazalhazar Hs4523 12+1 de kız dendi detaylı ya kadar gittiklermde de kız dendi detaylıda kesinleşti(22haftada)😍kıZcem geliyor
Deletedmom342 Hs4523 bize de 12. Hafta da kız dedi ama tam kesin olarak bişey söylemiyorum önümüzdeki ay kesinleşir dedi şu an 14. Haftamızdayız 2 hafta sonra randevumuz var bakalım ne dicek 😊😊
Minikcivciv Ben anlamıyorum ben 11+6 da gıttım henuz bellı olmaz dedı baktı bısey demedı fıkır bıle yurutmedı 🤔🤔 ogrenen nasıl ogrenıyor🙄🤓
Mavilipembeli Minikcivciv ben tam 12 haftalıkken sormuştum daha belli olmaz demişti. Öğrenenleri duyunca benim doktorum mu iyi değil diye düşünüyorum
Hicranhicran Hs4523 12. Haftada %60 kız dendi 13 ve 14 te kesinleşti şuan 31 haftalık hamileyim ve meleğimizi bekliyoruz 😊
Minikcivciv Mavilipembeli evet gercekten bende oyle dusunmeye baslıyorum ama vardır bı bıldıklerı heralde ablamda ebe hemsıre benım onada sordum kemık yapısından bıle anlayabılır dıyor😒😏🙄saglıkla dogsunlar hayırlısı dıyelım🙏🏻
Acemimum Hs4523 bizde ikili için gittiğimzde 12. Haftada erkek oldugnu öğrendik değişmedi hiç ama kızlarda bazen yanılgı olabiliyormuş yani sonradan değişme oranı yüksek :) 16. Haftayı bekleyin derim