alyabebekkk Merhaba güzel anneler, bu akşam galiba arabada giderken soğuk aldım sol tarafım boynumdan aşşa omuzum sırtım dehşet ağrıyor nefes alırkende bıçak saplanıyor hareket edemiyorum çok kötüyüm 🥺