SeviMerveUsta 38+1 de kusma olan var mı ? İlk üç ay oldu sonra hiç olmamıştı şimdi yine başladı 2 gündür çok midem bulanıyor neden acaba dn son nst de sancım da çıktı sancı mide bulantısı yapar mı ?
twobabymommas SeviMerveUsta Evet açılmanız başladıysa ve sancınız varsa mide bulantınız olur ben 38+6 da normal doğum yaptım🙈 sağlıkla gelsin bebişiniz
llgln35 Bnde 38+6 yım ara ara miğde bulantım oluyor son aylarda yine baştaki gibi hormonlarımız yükseliyor buyüzden oluyormuş