Deletedmom73711 Hazal1210 Sizi üzmek istemem ama en az %60 artış olması lazımdı, çok az yükselmiş ya laboratuvar hatası ya da sağlıksız gebelik maalesef. Doktorunuz bir şey söylemedi mi?
Hazal1210 Deletedmom73711 değer sonra 222 sonraki iki gün kendi kliniğim 411 dedi bende acaba sağlık ocağı mı hatalı diye düşünmeden edemiyorum
Burcinhangul Hazal1210 sağlık ocağına guvenmemeni tavsiye ederim gebeligimin başında hastanedeki değerim 208 Ken 0.7 gebe değilsin dediler kimyasal dediler onlara güvenip hareket etseydim çocuğumu kaybedebilirdim çok şükür 18 haftalık olduk