Kizlar daha oncede bu sebepten post acmistim suan 29+2 gunluk hamileyim ama yaklasik iki aydir daima sirtimin ayni yerinde siddetli agri cekiyorum en iyi doktorlardan birine gidiyorum yasadigim yerde normal diyor ilk gebelik diye evet ama iki gundur acidan sizidan agliyorum sadece benim gibi olaniniz var mi çözüm ne ? Bugunde sehir hastanesine acile gittim cozum yok doguma daha cok var bu agrilarla napicam ben nolur yardimci olabilecek olan yazsin