Prensesim1 ben ikizlere hamileyim. Doktorum direk fetal dna onerdi. Ulturasonda ikili testi yapti kan vermedim. Ulturasonda bi skinti gormedi. İcimiz rahat etsin istedik. Bir problem varsa onceden bilelim istedik. Y kromozomu cikacak mi diye merak da ettik acikcasi. Cok sukur dusuk riskli cikti raporumuz. (Sonucu oyle veriyolar dusuk ya da yuksek risk) 3 hastalik bakildi trizomi 13,18,23 iyiki yaptirdik. 20+5 oldum. Bir sey varsa onceden bilmeyi tercih ederdik 🙄