Prensesim1 Merhabalar bugün Detaylı ultrason da bebeğin sol böbreği 4,7 sağ böbreği 4,9 dedi doktor ve bağırsakta biraz parlaklık var dedi biraz korkuttu bu durum yaşayan var mı acaba?
Tubmavi Prensesim1 bi doktor da bana parlaklık var dedi üç gün sonraki muayenede görünmüyor gitmiş dedi. Diğerleriyle ilgili bilgim yok. İnşallah sorunsuzca geçer gider.
kubraysim26 Prensesim1 kuzum erkek bebeklerde genelde biri küçük oluyor diye biliyorum ama parlaklık ile ilgili bir bilgim yok benim abimin çocuğuna da öyle dediler erkek sonra doğunca eşitlendi görümcemin çocuğuna da öyle dediler oda eşitlendi böbrek ile ilgili bildiklerim bunlar arastırırsan tıbben erkeklerde genelde oluyor diye biliyorum rabbim sağlık versin inşallah hayırlı doğumlar ❤
Tubmavi Prensesim1 sanmıyorum ya geç olacağını çünkü zamanla geçme ihtimali olan bir şey şuan yapabilecek bir şey de yok sanırım tedavi amaçlı yani geç kalınmış bir şey olmaz diye düşünüyorum. Ama beklemek zor tabi dayanamazsanız gidin daha önce. Benim normal muayenede demişti hiç tanımadığım bi doktordu. 9 gün içinde ücretsiz muayene var diye kendisi çağırmıştı Bikaç gün sonra gene gel diye
Miszleyla Bende 23+2 gebeyim. Bugun detaylı ultrasonda sağ bobrekte 7mm genişleme var dediler 2 hafta sonra kontrole çağırdılar. Bende çok endişeliyim
Prensesim1 Miszleyla Bende ilk duyduğumda çok korktum birde bağırsakta hafif parlaklık sezdim dedi ama araştırıyorum biraz daha içim rahatladı sanki bende 3 hafta sonra kontrole çağrıldım
Prensesim1 Tubmavi Benim bebeğim kız erkeklerdeki konuyu okudum ama kızlarda pek duymamıştım sadece doktor kromozomsal bir sorun olma ihtimali verince %1 bile olsa insan ürperiyor
Tubmavi Prensesim1 kızını erkeğini bilmiyorum ama benim de kız Bikaç gün içinde bida göremedi doktor sizin de geçer inşallah