Kizlar buraya doğum hikayesini yazmak bana da nasip oldu şükür🤲 gel gelelim hikayeme 14 şubat sevgililer gününde eşime beni yemeğe çıkarmasını söyledim😁 o da yarın gideriz deyip tutturdu bende olmaz yarın ya doğuma gidersem dedim tamm götüreyim dedi gittik geldik içime durduk yere sıkıntı girdi eşimle konuştum yarın hastaneye bi muayene olmaya gidelim diye tamm dedi sonraki gün hastaneye hemen gittik ultrasona falan girdim nst falan çekildi derken doktor bana demesin mi suyun azaldı diye içimden bisey böyle akıp gitti😔 hemen yatış verdiler, salı günü doğumhaneye girdim saat 14.30 civarındaydı ebe sat beşe doğru gelip fitil taktı 2 saat uzanmami istedi dediğini yaptım sancılar 10 dk bir geliyordu gece yarisina kadar böyle devam etti bana dinlenmemi söylediler bugün doğum olmaz dedi ebe ve cıktı sabahı ettikten sonra ebeler sürekli gelip alttan muayene ediyorlardı çarşamba günü akşama doğru sancılarım 5 6 dk bir oluyordu açılmam 3 cm olmuştu akşam 6 da bi daha muayene ettiler yine 3 cm di 9 da bi ebe geldi kontrol etti bu tekrar 3 cm demez mi moralim alt üst oldu o an sezaryan doğumu istedim …..
Aradan beş dk geçti geçmedi doktor muayene etti açılman baya iyi dedi normal doğum çok rahat olur dedi o ara sancılarım 3 4 dk bir oluyordu dayanamıyordum beni banyoya sokup duş aldırdılar sıcak su açılmaya baya iyi geldi saat 1 e doğru sancılara dayanamıyordum artık bagirmamak için dudaklarımı ısırıyordum bu da dudaklarımı patlatmama sebep oldu daha sonra ebe gelip yatağın üstünde secde pozisyonuna geç ve ıkın dedi söylediklerini harfiyen yaptım bebeğin kafasını bacak aramda hissettigim an ebeyi çağırdım ebe doğum başlamış dedi ve iki üç ıkınmada Kızımı kucağıma 2 günün sonunda aldım kuş gibi hafifledim dünyalar benim oldu resmen 🥰❣🙏kizlar size tavsiyem ebeleri yada doktorları çok iyi dinleyin sancinız geldiği sıra bağırmak yerine nefes egzersizi yapın gerçkten çok işe yarıyor benim doğurma anımı çok beğendiler baya uzun oldu hakkınızı helal edin rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲❣