Kızlar herkese iyi geceler, 36. Haftamdayım. Bugün sabahtan beri vücudumda ciddi bir ağırlık hissediyorum adet sancısı gibi hiç bitmeyen bir ağrım var. Karnım iyice düştü ve saat 10a kadar 3 saat aralıkla 30 40 sn süren kasılmaların oluyordu acısız ama kasılma anlayabiliyorum. En son kasılma 2 saate düştü. Gece yüksek ihtimal ağrı olmazsa hissetmem. Ama göğsümden süt gelmeyede başladı. Sizce bunlar doğum belirtisi olabilir mi? Yani yalancımıdır yoksa bebiş biraz erken mi gelmeye çalışıyor. En son 2 hafta önce doktor kontrolümüz vardı bebiş 2700 gr dı. Tahminimce 3 kg olmuştur. 2 gün sonra randevumuz vardı. Temennim o güne kadar sancılarımın artmaması. Ama bir yandan bir korku sardı beni, yapabilecekmiyim gelirse ne yaparım nasıl davranmam gerekir. Aşırı endişeliyim. Pozitif birşeylere ihtiyacım var sanırım 🙄