Mszrn9678 Reyhan35 benim aldığım da limonluymuş siz söyleyince dikkat ettim ☺️ Eczanede hiç Elmalı mı limonlu mu diye sormadı
Reyhan35 Mszrn9678 ben sağlık ocağında yaptırmadım doktorumda yaptırdım ondan heralde ama tadını sevdim belki de tatlı seviyorum diye zorlanmadım bilmiyorum 😂
serpilctn Mszrn9678 valla hiç sorma içtim gayet rahattım midem de bulanmadi içince ama ne olduysa aradan bi 20 dk geçti benim başım dönmeye başladı ve direk kustum 🤷♀️
Mszrn9678 serpilctn bu sabah yaptırdım normalde tadı kötü bişi değil ama aç olunca insanın miydesi kötü oluyır gerçekten zar zor durdum allahtan verdim ikisini de
irem-Dora Mszrn9678 ben bugün yaptırdım, 50′lik tadı çok güzeldi Çilekli linkin asitli halı gibi soğuk soğuk hemen bitirdim valla bulantı falan da yapmadı