Deletedmom_30 hamzaninannesii ben kullanirken kirip iciyordum Allaha ffetsn igrenc bir hap ama iste kullanmak da cok yararli bende her ictikten sonra kusmamak icin kendimi zor tutuyordum hatta balkona cikip iciyordjm acip hava alaym kusmayayam diye🤣
bebekveannesiii hamzaninannesii ahh beeenn beeenn ilk kullandığım zamanlar içer içmez kusuyodum çözümü yemekten 1-2 saat sonra içmekte buldum dene istersen
Ipekkarakus0 hamzaninannesii ben hiç yaşamadım ne zaman kullanıyorsunuz bende doktor yemeğe başlarken iç dedi belki o yüzden etkilenmemiş olabilirim
hamzaninannesii Deletedmom_30 Çok zorlanıyorum bende ya. İçtikten sonra da baya su içiyorum ağzımdaki etkisi azalsın diye ama pek fayda etmiyor bazen
hamzaninannesii bebekveannesiii bir daha ki doktor randevusuna kadar öyle deniyim. Devam ederse doktora söylerim artık
hamzaninannesii Ipekkarakus0 Gun içinde alırım diye niyetlenip hep geceye kalıyor içmem 🤷 alarm kuracam artık mecbur. Progestan da kullanıyorum ilk ondan sandım ama progestan hiç rahatsızlık vermiyormuş bana onu fark ettim
Ipekkarakus0 hamzaninannesii bende progestanı yatmadan önce içiyorum belki de bünyeden bünyeye ters tepki yapıyor
Mrvunlu Bende içemiyordum anında çıkarıyordum ve zehir gibi acı çıkarıyordum onu içince inşallah sadece mideni bulandırıyordur çünkü çıkarmak daha beter😤
hamzaninannesii Mrvunlu Cok afedersiniz ama kulak ve burnumdan ateş var gibi hissediyorum şiddetini siz düşünün artik
Buseelii hamzaninannesii ilk kullandığımda yemekten 2 3 saat sonra içmiştim kusma yaptı artık kahvaltıdan hemen sonra içiyorum Bi sıkıntım yok