Aycbyr1 Kızlar merhaba tetanoz aşısı yaptırdınız mı bir de kaçıncı hafta da yapılmalıdır. Ve kaç doz yapılıyor bilgisi olanlar yazarsa sevinirim
Asyaaa35 Aycbyr1 2doz yapılıyor ilk doz 18-20haftalar arası ve 1ay sonra ikinci dozu korkulcak birsey yok dogum anında herhangi bi mikrop kapma diye yapılan bi aşı kötü bişey olsa milyonlarca insan yaptırmazdı heralde. 2-3gün kol agrın olabilir benim ilk dozumda olmustu ikinci dozumda hic olmamıştı mesela
Mysaa Aycbyr1 bana doktorum tek doz yeterli demişti ilk gebeliğimde suan henüz o konusmuya gelmedik ama yine tek doz olurum diye düşünüyorum
Seyma_ck Aycbyr1 bana sağlık ocağı 18.haftada ara demişti ben aradım 20.haftada çağırdılar ilk dozu oldum.Sağlık ocağı arar demişler ama benimkiler aramadı ben aradım hep bi de beni takip eden ebe korona olmuş falan.Siz arayın bilgi alın derim.2.dozu da 27.haftada oldum.28 den sonra önerilmiyo haberiniz olsun.
Aycbyr1 Esra1990 evet arıyorlar beni de bugün aradılar yaptırmak istiyorum ama tam net ne zaman yapılıyor falan kaç kez yapılıyor bilmiyorum
Babycira 21+0 da oldum. 3 gün önce hala kolum agriyo şişti biraz. İkinci dozuda bir ay sonra yapcaz dedi hemsire
busraparlakci Ben de ilk dozumu 20.haftada oldum 1 ay sonra tekrar gel dediler gidicem inşallah 1 hafta sonra 2.doz Olcam yani acı zaten olmadı ağrı da hafif bir ağrıydı covid aşısı olmuşsanız onun 10da 1i kadar azdı bendeki ağrı yani ben öyle çok hissetmedim
MeyraRana Aycbyr1 14 haftalıkken bi tane yaptırdm ikinci için 1 ay sonra çağırdı ama gittiğimde tansiyondan vurmadılar sağlık ocaklarında farklılık gösteriyor bazıları gebelik boyunca bi tane vuruyor bazıları iki tane.
charlottececi Aycbyr1 benim doktorum gerek yok baska bi asi yapcaz dedi. Son haftalara dogru yapiliyomus. Devletin asi takviminde yok ama yurtdisinda hep o yapiliyor bogmacayi da iceriyor cocuk icin daha faydali dedi. 1 kez yapilacak olmak beni mutlu etti. 30 gibi olcam kismetse ikiz gebe oldugum icin. Tek gebeliklerde daha gec yapiliyormus ama 🙄
keremveannesi Aycbyr1 canım tek doz yaptırdım,yaşımı sordu ebe liseye gittin mi dedi evet dedim. 29yaşındayım bu arada. O zaman tek doz yeter dedi.yaşı ileri olanlara iki doz yapıyoruz yada lise mezunu olmayanlara
elfferdgn Benim sağlık ocağım kadar sorumsuz yer varmı bilmiyorum kayıtlıyım ebe falan yok arayan yok 17 şubatta gel dediler gittim grevdelermis hala arayan soran yok yarin gidip sorcam 20+3 oldum bakalım yarin yapcaklarmı
Meri3220 Aycbyr1 balım hamilelikte 2 doz oluyorsun ilki 18-20 arası 1 ay sonra 2.doz oluyorsun. Eğer istersen 6 ay ve 2 kez 1 yıl ara ile 5 doza tamamlarsan koruyuculuğu doğurganlık süresince oluyor sana kalmış bişey yani
Funday35 Aycbyr1 ben ilk dozu 20 de yaptırdım 2 doz yapılıyor 2 ci dozu yaptırmadım diğer gebeligimde yaptırmıştım 1 doz 1 buçuk sene olduğu için yapılmasına gerek görülmedi
ZeynepDua Aycbyr1 Her saglik ocagi farklidir ama bana msj atti saolsun 24. Haftada tek doz yapicam dedi doktoruna da danis dedi sordum doktorumda aynisini dedi herhalde seker yuklemesiyle birlikte yapicaklar bekliyoruz suanlik
Ceylin680 Aycbyr1 sen sağlık ocağına görüş seni ne zaman cagrirsa o zaman yaptır.ben 2 doz oldum 24 ve 29 .haftada ama kimisi 17 de kimisi 21 de başlıyor .tamamen ebenin seni yönlendirmesine kalmış