dilaraulusoy bende de Serklaj var 37.haftaya girdim bugün. 13.haftada atıldı . Hep yattım WC harici kalkmadım. Sizde çok dikkat edin . Enfeksiyon takibi yaptırın mutlaka. Enfeksiyon suyun gelmesine sebep oluyor. İdrar tahlili idrar kültürü vermeyi ihmal etmeyin. Ben 15günde bir verdim