Bebetoveannesi 8 haftalık gebeyim asla aklımdan çıkmıyor yaa normalde de çok içerim 5 martta doktora gidicem sorucam ama öncesinde burdan sorayım bilen eden vardır dedim en azından günde bir orta boy kupa içebilir miyim zarar olur mu Kİ
Deletedmom623737 Bebetoveannesi Bende içiyorum 38+1 hala da, içerim bi sıkıntısı olmaz sürekli içmedikçe haftada bi iki kez içebilirsiniz ama bol sütlü olarak 🤭
Hlt-seyma21 Bebetoveannesi Alman gereken bir kafein miktarı var onu geçmediğin sürece sorun yok diyorlar. Ben filtre kahve makinesi almadım eve onu tutturamam diye. Türk kahvesi günde 1 tane içip kendimi kandırmaya çalışıyorum 😂
Mimii94 Bebetoveannesi en fazla kafein filtrede varmis kucuk bardak icebilirsiniz bence haftada iki kere falan. O gun baska kafeinli bisey icmemek gerek cay gibi.
Bebetoveannesi Deletedmom623737 sütlü müüü 😬 hiç sevmem sütlü yaa böyle sek seviyorum ben 🙈 kansızlık gelişim sorunları falan yapıyor diye duydum tereddütte kaldım halbu ki bir fincandan kime ne zarar gelir demi 🙈
mnkfasulyee Doktorum haftada 1 kere olacak sekilde içebilirsin demişti canım. Bence sende kendini bebişin için tut Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin🙏🏼❤️
Bebetoveannesi mnkfasulyee evet canım 8 haftadır adını duysam başımı çeviriyorum bende tutuyorum kendimi neyse haftada bire de çok şükür doktoruma da sorayım da bakayım ne diyecek çok teşekkür ederim bu arada ☺️
NeseA Canım bende 22 haftaligim günde bir bardak içerim. Bi sorun yok çok şükür :) doktorun ne der bilemem
Bebetoveannesi NeseA hiç bir sorun da olmaz insallah canım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin Allah ☺️🥰 ben yarın bir çay bardağı yapıp içeyim bari doktora gidene kadar o beni idare eder sonra da doktora sorayım en iyisi ☺️
Deletedmom623737 Bebetoveannesi yani canım haftada bir de olsa iç sanmıyorum ben bir şey olacağını her gün tükstmiyorsun sonuçta 😋
Bebetoveannesi Deletedmom623737 bence de canım çok teşekkür ederim dediğin gibi her gün değil zaten işte hafta da bir yada iki fincan bile olsa yeter ☺️ Sen de sağ Salim bebişini al kucağına canım 🤲
NeseA Bebetoveannesi inşallah canım 3 gebelikte içtim bi sorun olmadı bundada olmaz inşallah 😘sen iç canım afiyet bal şeker olsun inşallah
Bebetoveannesi Hlt-seyma21 AFiyet şifa olsun canım ☺️ Normalde hapur hupur yediğimiz şeyleri şimdi korka korka yiyip içiyoruz rabbim hepimize sağlık versin kolaylık versin de doğurup bebişleri istediğimizi yiyip içelim ☺️🤲
Bebetoveannesi Mimii94 evet canım herkes benzeri şeyler söylüyor bi küçük içmek bütün hafta yeter herhalde ☺️ Bebekten önemli değil tabi ki gerekirse içmem artık ☺️