Cansuuyu Sevgili hamişler dün ikinci aşımı oldum ve dün hiç bir sorunum yoktu bugün ise çok halsizim tansiyonum sürekli düşüyor ve sıcak basıyor aranızda böyle bi sorunla karşılaşan var mı ? Bide çözüm önerisi olan var mı