Merhaba kızlar bugün tam 35+0 oldum ve kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2770 gram ve doktorum 2 hafta önden gidiyor kafası ve göbeği büyük kanaldan geçmez zorlanırsın dedi böyle giderse sezeryana alabiliriz seni dedi ben ise normal doğum istiyorum . Bu durumu yaşayanlar var mı ya da 35 haftalıkken bebeğinizin kilosu kaçtı ? Yardım bekliyorum