Anneler, vajinal mantar olup normal doğum yapan var mı? Ne kaşıntım, ne tahriş hiçbir şikayetim yok ama 4. Ayda kullandığım bir antibiyotik yüzünden geçmeyen beyaz oje gibi kremsi bir akıntım var. Doktor mantar olabilir diye fitil verdi. Doğuma kadar geçmezse bebeğe geçer mi diye korkuyorum :( 37+2 yiz.