miyopmom Merve6334 elhamdulillah diyelim yakin zamanda ishal donemi atlattik hemoroidim olustu oyle boyle gidiyor 😅
Mybabe_mom Merve6334 maşallah iyi diyelim 😅 bizde 25+3 olduk kizimla 🥰 haziran annesi olurmuyum bilmem ama 😂 kasıklarım agriyor ya, oğlumda daha rahattim. Erken doğar diye korkuyorum açıkçasi
Miraras 24+0 herşey yolunda çok şükür. Tek sıkıntım genıtal bölgesınde siğiller cıktı dktrm haftaya gel dedi inş önemli bişey degıldır 🤷🏻♀️
Kubra_K41 Bizde kızımla 23+3 olduk 🐣💜 Çok şükür güzel ilerliyoruz. Salı günü de şeker yükleme testi var bakalım 🙈
Merve6334 Maşallah 🧿 canlar çoğunluk kız Allahım Hayırlsıyla kucağımıza Almayı Nasip etsin Sağşıklı sıhhatli bir şekilde 🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️❤️