60seyma Kızlar hiç uyuyamadım bugün benim gibi uyuyamayan ateşlenen eli ayağı yanan anne adayları varmı 😊
Deletedmom404 60seyma ayy Doğumdan bir hafta önce öyleydim ben sıcaktan uyuyamazdım meğer Doğum çok yakınmış
Ferahh 60seyma olmaz mı ah ahh günüm bitti bebek hala gelmiyo stresten uyuyamıuorum bi de sıcak mübarek bi gram esmiyo 😔
60seyma ZeynepOsman55 valla canım yapacak bişeyim Yok sinir sistemim bozuldu 😂 tek uyumayan ben değilim eşimide uyutmuyorum 🤣 yoksa tek başına sabahlanmaz
60seyma Deletedmom404 ciddi mi ben 37 haftalığım acaba doğurackmyım . Karnım basket topu gibi tamamen aşağı düştü zaten ama ne zamn Doğum yaparım bilemiyrm
Deletedmom404 60seyma benim de aynı öyleydi 😅Allah yardımcın olsun inşAllah canım sağlıkla kavuşursun inşAllah
Edayekta 60seyma benim ikinci gebeligim ilkide sezeryandi ilk.oglum zamandiz sancim tutmus acilmamda olmamisti o yuzden sezeryan oldu
KaderGlserinOk Ben uyuyamıyorum maalesef :( 2 gecedir kasılmalarım var çok şiddetli sancı şeklinde beliriyor uzanınca giriyor oturunca sıkıntı yok bende oturarak pinekliyorum o derece durumum vahim
Ferahh 60seyma bende 1 saat sonra gidicem sancı falan hiç yok açılma da yoktur muhtemelen sezeryan derse kabul edicem canım doktorun bişey demezse kendin sor aklında soruların kalmasın
Tutunil Bende uyku sorunu yaşıyorum... sabaha karşı sıZarsam ne güzel.. 40+2 deyim uykusuzluğa alışma dönemi herhalde