Ben iki sene önce istege bagli sezeryan oldum. Hic pisman degilim herseyin bir zor yani tabiki var ilk uc gun zorlanmistim biraz sonra toparladim 1 haftayada kendime geldim. Sezerynda bence onemli olan salmamak yani surekli yurumek gerekiyo ki ben hic yatmadim hep gezdim yurudum ve 1 haftada tam ayaklanarak bunun karsiligini aldim. İkincide de umarim boyle olabilirim.