Canım hamileler için antibiyotik var onu kullandım geçen hafta sonrasında kontrole gittim şükür bi sıkıntı olmadı en son dayanılmaz hal alan dişim için bugun kanal tedaviye girdim inşallah bebeğimde bir sıkıntı olmamıştır 13+3 haftalığız dayanılmaz bir ağrıysa mutlaka git bebek içinde çok zararlı antibiyotik bayaada rahatlatıyor