SuperMomSema Kızlar merhaba 22+3teyim ve hiç kilo almadım 85 kiloyla hamile kaldım. Bu 5.5 aydır hiç değişmedi sizce normal mi? Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı? Endişe ediyorum artık drum normal diyor..
Ipekkarakus0 SuperMomSema bende 21+1 haftalığım canım hiç almadım ama bu haftalardan sonra başlıyormuş galiba kilo alımı bünyeden bünye ye değişir
Bahar1508 SuperMomSema o haftalarda en fazla zaten cogunlukla 2-3 kilo alınıyor ama sizin kilonuzdan dolayı zaten gebelikte cok kilo almayacaksınız galiba cünkü ne kadar kilosu varsa insanın hamileyken o kadar az kilo alıyor
SuperMomSema Ayyy sağolun kızlar içime su serptiniz heralde kilolu olduğum için alamıyorum. Ödem sorununuz bar mı yeni yeni başlayan var mı?
Bahar1508 SuperMomSema ben 64 ile hamile kaldım 35+0 ım bugün 83 kilo çıktım ama bebeğim 2 hafta erken gidiyor
Cokomik SuperMomSema ben 30 haftalik hamileyim 5 kilo aldumsadece doktorum iyi oldugunu siyledi bebegin kilosu iyiyse ve saglikliysa kilo almamanizda bir sorun yok benim doktorum fazla kilo almak iyi bir sey degil bebege yaramiyirsa kilo alip vermenin bir onemi yok diyor.
Fattooss Canım ben 30 haftalık hamileyim 26 ya kadar 2 kilo aldım önemli olan kaç kilo aldığın değil bebeğin haftasıyla uyumlu gidiyorsa kafanı takma 😊
SuperMomSema Yaa evet ben istemem kilo almayı ama insanda enşilenmiyo değil. Anne olunca herşey yolunda gitsin istiyorsun. 1 hafta önde giden bebek iri mi olur?
Bahar1508 SuperMomSema evet iri ve kafası büyük hem genetik oluyor hemde anneye bağlı galiba birazda ben ne yediysem karnıma aldım kilo
Beno SuperMomSema 9.aya giricem 6kilo fazla gösteriyor tartı oda sanırım bebek suyu plesantasi falan.yani ne yüzüm ne kolum bacağım hicbiyerim kilo almadi sadece karnım büyüdü doktorum bebekte sağlıklı diyor.bence bebeğin iyiyse süper bı durum her hamile kilo alacak diye birşey yok demekki sağlıklı besleniyorsun
MihrimahVeAnnesiii SuperMomSema Bünye meselesi canım bende 85 ile kaldım 37 haftadan gidiyorum sadece 4 kilo aldim
sheyda1991 SuperMomSema 31+5 im daha yeni kilo almaya başladım. Son trimesterde güzel alınıyor diyordu herkes bir anda başlar diyordu hakikaten öyle oluyormuş 😅 bebeğin kilosu iyiyse siz almadıysanız hiç sıkıntı yapmayın. Zaten bebeğin suyu 32 ye kadar artacağı ve sonrasında da iyice göbek hizasına çıkacağı için kilo çok almasanızda hamiş göbeği çıkıyor 🥰
nuracrr SuperMomSema 38. Haftadayım bende kilolu hamile kaldım hiç kilo almadım üstüne kilo verdim doktorum normal olduğunu ideal kiloya yaklaşırsam bebek için daha iyi olduğunu söyledi hep ☺