1 buçuk cm açılmam var 10 dk da 5 dk 30 saniye süreli giren sancılar var ama dayanılacak şekilde.Doktor evin uzak ise yatıralım yakınsa evinde artmasını bekle suyun kanamam olursa gel dedi.Bende evime geldim.Sabah yatışım yapılacak.Açılma hızlı ilerlesin diye neler yapabilirim.Doğum eden anneler siz sancılarınızda neler yaptınız.Ben akşam oturdum portakal yedim en sevdiğim meyveyi doğurursam bebeğe gaz yapacağı için yiyemem dedim😩Bide şu meşhur activating labor haraketini yaptım dün ve bu akşam