Mehmetseyidannesi Geçende instagramdan bir ebeye yazdım bebeğin hareketlerinde azalma olursa hastaneye git yazmıştı isterseniz doktorunuza bı görünün. Bende 38+3 haftalığım hareketleri iyi takip ediyorum hep.