Esra_G kanama oldu neden oldu bilmiyorum yani şöyle anlatayım güsül aldım ayın 9da 3 gün ilişkide bulunduk ayın 15de durduk yere kanama gördüm ilk lekeydi sonra biraz çoğaldı doktora gittim zaten hemen betadan belli olmaz ama kan testi yaptı belki düşüktür diye dedi beta negatif ultrasonda baktı rahmin temiz yumurtan var 2cm dedi stres bile olur kanaman dedi yolladı beni bu kanama 6 gün sürdü bel ağrısı eşliğinde şuan kasık altı şiş ağrı yok ama neden öyle bilmiyorum şöyle yani ilişkide bulunmuştuk yA tutma ihtimali olabilirmi