Bahar1508 Esenkaplan ne kadar bi göbek sipariş vermek istiyorsun 😂😂😂😂 benimde büyük ben biraz kücük istiyorum İnan hareket edemiyorum
Aslihannh Esenkaplan ya bende 32 deyim öyle aşırı büyük değil ama asıl bu zamandan sonra hızlı büyümeye başlayacak galiba son zamanlarda daha hızlı büyür diyorlar :)
heleninannesi06 Esenkaplan bende 29. Haftadayim biraz büyüdü kendimi patlayacak gibi hissediyorum yatamıyorum donemiyorum büyük olmasın ya 🤣
Bahar1508 Esenkaplan hahahhaha yok kücük istedim de siparişler karıştı galiba yanlış geldi 😂😂😂😂 2-3 haftaya kocaman olur seninki de
Prensesannesiii03 Esenkaplan hayır yaşamıyorum ama büyük olsaydı yaşardım sanırım günlük hayatıma devam ediyorum
heleninannesi06 Esenkaplan ben bebisi hissedince motive oluyorum sadece böyle zorlanınca bazen oturup aglayasim geliyor 😃 tabii hepimiz farklıyız sağlıklı olsunlar da önemli olan o 🍀🍀
bezmrt Bende 31. Haftadayım göbeğim çok büyük değil ama kaburgalarım çok ağrıyor hareket etmekte zorlanıyorum
Esenkaplan Prensesannesiii03 ne guzel benim ilk hamileligim heveslendim galiba tabii belki sizin de ilktir 😊
Prensesannesiii03 Esenkaplan benimde ilk hamileliğim bende çok heveslenmiştim karnım büyücek diye ama bi zaman sonra ümidi kestim zaten 6. Aydan sonra karnm hafif çıkmaya basladı benim bazılarının baya büyük oluyor 😂
bbnngg Esenkaplan bence şanslısınız. Göbek büyüdükçe her hareketi kısıtlanıyo insanın. Bebeğiniz sağlıklıysa göbeği hiç dert etmeyin derim 🙂
Esenkaplan bbnngg ilk gebelik olunca insan istiyor böyle kocaman göbekli oluyum diye😊 saglikli olsun bebekler 🤲🏻
haklisinesracim Esenkaplan daha rahat işte kocaman olup çatlamak mi istiyorsun bence küçük meme küçük göbek her zaman avantaj. Kendimden biliyorum 😉😊