Ipekkarakus0 Bebikomm 11. Haftada göbeğim çıkmaya başladı 🙈 21+1 haftalığım çok şükür hiç kilo almadım şuanlık 🌸
Narmina95 Bebikomm benmkisi valla 7nci ayda çıkmaya başladı daha halada kendi kilon gibi duruyor hiç hamile birine benzemiyorsun diyorlar😅🤷🏻♀️
gamzenurbozdere Mutluhatun nasıl yani ben on haftalıgım baya bellı yuvarlandı artık bellı hamıle göbeği yani ama benım normalde gobegımde var ama alt karnım bile şişti
Leyla001 Ipekkarakus0 ya merak ediyorum nasıl almıyorsunuz yasa diyetisyenle falan mı ilerliyorsunuz veya az mı yiyorsunuz dikkat ettiğiniz şeyler mi var
bezmrt Narmina95 al benden de o kadar dışarıda hamileler görüyorum gayet belli top gibi göbekleri var benimki kiloluymuşum da göbeğim varmış gibi 😂😂 31. Haftadayım
MissBus Bebikomm 17+5 ve dışardan bakınca hiç anlaşılmıyor. Açıp bakınca ancak ben anlıyorum. 12 iken bir de sütüne kilo vermiştim bırak göbek çıkmasını :) normal yani
Haybeybi Bebikomm 12. Hafta bitiyor göbegim çıktı bile. 4 kilo aldım daha simdiden 🤦♀️mide bulantısına rağmen bu kilolar nereden geliyor anlamıyorum 🙈
tatliiannnee Haybeybi inanır mısınız bende aynı durumdayım daha bugun 11 haftalık olduk 4 kilo almısım kafayı yiyecem cok mutsuz hıssedıorum kendımi bebek belli degıl dırek göbek cıktı
linsmea Bebikomm benim resmen 16. Hafta olacak çıktı. 2. Gebeliğim diğerinde hiç belirgin değildi hareketleri de hissediyorum garip bi şekilde 🥰😋
Asiye02 linsmea bende ikinciye hamileyim 15 haftalik benimde çıktı ilk gebeligimde 6.aydan sonra cikmisti oysaki
1Pamuk qozde123 bende ikizlere hamileyim de belirtilerin çok belirgin mi mide bulantim filan ne zman başladı vajinaya batma oluyor mu 🥺 aceba benim baya midem kötü 🥺
Minema45 Bende bugün 14.haftama girdim. 4 kilo aldım ve karnım özellikle yemek yedikten sonra top gibi şimdiden