Melekk8 Arkadaşlar adetim 5 gün gecikti hafif karnım ağrıyor onun dışında bir belirtim yok hiç belirti vermeden hamilelik olabilir mi test yapıp hüsrana uğramak istemiyorum
Ipekkarakus0 Melekk8 benimde 7 gün geçmişti günüm hiç belirtim yoktu öylesine test alim dedim bi baktım hamileyim
Zeyy0307 Melekk8 uzmanlar 10 gün geçmesini öneriyor aksi takdirde kimyasal gebelik olabiliyormuş net sonucu 10 gün gecikince yapmalısın
Selenayylmz Melekk8 şuan da benim de 4 gün gecikti ne yapsam diye düşünüyorum daha öncesinde 4 kimyasal gebelik 1 de dış gebelik yasadim belirti olarak sadece hafif kasik agrisi bide gecikme
Aylinsertsu Melekk8 adetim 2 gün gecikmişti ve hiç bir belirtim yoktu test yaptım ve net 2 çizgi çıktı haftaya doğumum var
Birgul Melekk8 olabilir eğer düzenliyse gecikme en büyük belirti, arkadaşım sadece gecikmeye test yaptı pozitifti kan verdi 2 kez Bugün 3300 faln çıkmış ama hiç bir belirtim yok diyo.
Melekk8 Birgul ilk gebeliğim boş gebelikti kürtaj oldum onda belirtim vardı göğüslerim şişmişti kasığım ağrıyordu her gebelikte aynı olmuyor diyorlar ama hayırlısı
Birgul Melekk8 evet olmaz bende düşük yaptım ve belirtilerim vardı, ondan sonra kimyasal yaşadım 5 gün geciktim hiç bişey yoktu. Değişiyor siz bi test yapın bize de söyleyin ☺️
Zehraa3 Melekk8 ben testte yaptım evde ayrıca kan testi negatif şuan kasık karın bel bacak göğüs agrım var ama hep negatif beşte korunmasız ilişki anlamadım 🙏🏼
Elifc12 Melekk8 iki gebeliğimde de tek belirtim adet gecikmesiydi belirtilere takılıp stres yapmayın boşuna
Gulsurmeli Melekk8 Bunun için doktora görünün bence düzene girmesi sağlanmalı yoksa hep böyle muallakta kalırsınız🤦🏻♀️ama yinede inşallah gebelik vardır
Melekk8 Gulsurmeli gittim bir sorun yok dedi doktor kist vs hava değişimi stres çok etkiliyor inşallah gebelik vardır