gozde14 Kızlarr sizce Esila mi Simay ismi mi çok kararsızım. Birini ben diğerini eşim buldu ikiside çok hoş. Sizce hangisi??
Melos12 gozde14 benimde kızım olucak Allah nasip ederse Simay düşünüyoruz ama 2 isimli olsun istiyoruz Aklımda Nil bade ismide var
gozde14 Nihanus SerraveAnnesii linamom Melos12 Gulsurmeli MerveeD Bende simay diye düşündüm ama eşim esila ismini de diyince kararsız kaldım. Ama %99 simay olcak gibi😁😁
Nihanus gozde14 simay hoş bence çağırması güzel bir isin olmalı esilada hoş ama simay diye çağırınca sanki daha kulapa hoş geliyor
bebislerimi_buyutuyorum gozde14 bence Simay 🤌🏻 Valla kardeşim şimdi kimseye birşey begendiremiyorsun az önce bende bu posta benzer bı post paylaştım Peygamber ismiyle dalga geçen oldu Allah gönlünüze göre versin adiyla büyüsün inşallah 😊🥰
gozde14 bebislerimi_buyutuyorum Yaa evet insanlara bisey begendirmek simdi cok zor. Herkesin kendi zevki dusuncesi. Kim ne isterse cocugunun ismini koyabilir. Dalga gecmek nedir hele ki peygamber ismiyle dalga gecmek. İste laf olsun torba dolsun meselesi.
bebislerimi_buyutuyorum gozde14 öyle valla Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏼 İnşallah bir karara varırsınız kimseye bakmayın siz hangisini beğendiyseniz onu koyun sonuçta anne babası sizsiniz 💖🌸
gozde14 bebislerimi_buyutuyorum Amin inşallah. Zaten ismini biz koycaz dedigin gibi anne babasi bizleriz