Eliffguvenn47 Bebeğniİn hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız ? kiz bebek mi daha çok oynar yoksa erkek mi? 😘🤗
Ipekkarakus0 Eliffguvenn47 17. Haftada cok nadir ve hafif hissettim şimdi 21 haftalık maşallahı var oğlumun ☺️ Doktorumda her defasında cok hareketli olduğunu söyler bebeğimin 💙
Nillaayyy Eliffguvenn47 ben 14+4 te net olarak hissetmeye başladım suan 21+4 üz nasipse kızımız olacak canım 🥰 Maşallah kıpır kıpırız 😂
linamom Eliffguvenn47 16.haftada minik minik kıpırtılar vardı 27.haftadayım tekmeler var şuan kız bebek🥰
Asyaaa35 Eliffguvenn47 16.haftada hissetmiştim ilk hareketini şimdi 29haftadayız nerdeyse her dk hissediyorum hareketlerini çok kıpırdak çok hareketli kızım🥰
Eliffguvenn47 Ipekkarakus0 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤗 bizde 16 haftalığız dpktorum kız dedi ama ben yok denecek kadar az hissediyorum hareketlerini oğlum kıpır kıpırdı 😊 bu oynamayınca tedirgin oluyorum
Ipekkarakus0 Eliffguvenn47 amin canım hepimiz inşallah 🙏 belki kızınız da ilerleyen haftalarda hareketlenir nazik bebiş galiba 🌸
blueberyy00 Eliffguvenn47 15-16 arası en net pıt pıt tekmeyi 16+3 de kız bebek baştan beri çok haraketli ve sağ tarafimda hep
Eliffguvenn47 blueberyy00 valla oğlumda böyle kötü hamilelik geçirmedim kız diyince doktor inanamadım 😄😄
taspinar1007 18+1 di ilk hissettiğimde büyüdükçe minik dokunmalar karın oynatan tekmelere dönüşüyor valla 😅iyiki varlar ama 🌸
Nazosii Eliffguvenn47 17 hafta olduk ama hala tam olarak hareket hissetmiyorum 12. Haftada erkek demişti doktor bakalım kesin sonucu bu ay öğrencem
Ceylannn67 Nazosii bend 19 +1 günlük hamileyim bebeğim sadece küçük tekme atıyor karnimda gezinmiyor neden acaba çok tedirgin oluyorum karnimda gezinmeyince
Eliffguvenn47 Nazosii erkeklerde genelde yanılmıyolar kız yanıltıyo yanlış değilsem 😊 bende 16 haftalığım bende pek hissetmiyorum
Eliffguvenn47 Ceylannn67 tekme atıyosa sıkıntı yoktur bence belki de yerine sevdiği için gezmek istemiyordur 😃