Ozlem2206 semih beye gidip normal doğum yapanlarda var sezeryan olanlarda. Sizin tercihiniz sezeryansa sezeryana alıyor normal isterseniz ve herşey yolundaysa normal doğum oluyor.Benimki zorunlu sezeryan oldu diyebilirim, normal doğumdan bi hafta önce evladımıza kavuştuk.