Çok şiddetli diş ağrım vardı 1 aya yakın çektim en son dayanamadım doktor imzasıyla kanal tedavi oldum bugun işlem çok uzun sürdü 13+2 hamileyim bu aylarda kanal tedavi yaptıran varmı bi sorun oldumu bebekte,benim 3 hafta sonra randevum ama bebeğim iyimidir çok merak ediyorum bi aksilik olsa anlaşılırdı değilmi?