17 şubat ta tam 40 haftamız doldu doktor 39da muayene atti yarım açıklık var haftaya kadar gelmezse sunuyle başlatılan dedi doktora gideceğimiz gece hiç uyuyamadım evde temizlik yapıyorum kızımla ilgilendim esim kızdı hatta sabah doğuma gidicen elinde bez napiyosun diye ama stresimi atmaya çalışıyorum evi iyice temizledim ogun gece dus aldim abdest aldım bir iki saat uyudum hastaneye gittik nstde sancim vardi ama ben hissetmiyodum doktor muayene etti 3cm açıklık var yatisa dedi odaya geçtik suniyi getirdiler Nalet taktılar ilkte iyidim ama çok hızlı yukseltiler beynime vurdu ilk dogumda epudral almıştım daha rahat olmuştu yine epudral istedim can havliyle vurdular iğneyi 5cmdeyken yuru dediler koridorda bayildim iğneyi kaldırmadı bünyem bu sefer gözümü dogumhanede açtım tansiyonum falan baktılar epidrali çıkardılar ebe dedi 9cm çıkamazsın burdan odaya dogum başladı dedim bi kendime gelseydim 5cm 9 cm koridordan dogumhaneye gidene kadar açılmış nasil oldu anlamadım ebe ikin diye ısınıyorum tikaniyorum yarıda cocuk tam arada canim felaket yaniyo ebe karnıma bastırıyor neyse 3 4 ısınma derken cikti allahim o nasil bir rahatlama oyle ikinci dogumum bu arada 10da odaya geçtik 12de kızım dogdu çok şükür çok hızlı oldu 3510 gr dogdu simdi 6 günlük çok fazla dikiş olmadı dr bi kac sıyrık var sadece dedi eve geldiğimden beri ayaktayım 2.5 yasinda bir çocuğum daha var sürekli aktivite vs yemek temizlik yatmadım ve sezeryan düşünüyodum ilk dogumda çok dikisim vardi zorlandım diye ama iyiki normal olmud diyorum şimdi iki çocuğumla güzel ilgileniyorum allah hepinize kolay dogum nasip etsin