Aslihannh Merhaba arkadaşlar gebelikte tiroid bezleri yavaş çalışan oldu mu ? Olduysa ne kullandınız acaba ?
Mercan28 Aslihannh levotiron kullanıyorum ben hormonlardan dolayı çok normal az çalışması stres yapma kendine sakın stres çok etkiliyor çünkü
Narmina95 Aslihannh bende zaten tsh hep yüksek o yüzden 2.3yıldır İlaç içiyorum normale giriyor. içmediğimde yğkseliyor yine🤷🏻♀️
Aslihannh Mercan28 Mercan28 ya çok teşekkür ederim doktorum banada Euthyrox 50 yazdı ama netten baktım erken doğum riski falan yazıyordu korktum biraz o yüzden çok sağolun :)
Aslihannh karakiz1 banada yavaş dediler sıkıntı olmaz inşallah taktım kafaya internete de olumsuz şeyler yazmışlar hep .
miyopmom Aslihannh kizimda da kullandim 25 mg bu seferki gebeligimde 50 mg a yukseltti kizimi 40+6 da dogurdum elhamdulillah insAllah bu yavrumda vaktiyle sag salim doguruo kavusurum ve butun hamile arkadaslarimda sende dahil canim🤲🏻
Aslihannh miyopmom Amin inşallah birazda hormonlardan takıntılıyız galiba ilk gebeliğim bide bilmediğim için daha çok merak ediyorum çok sağolun :)
karakiz1 Aslihannh Intetnette yazilani fazla kafaya takmayin doktorun versigi ilaci sabahlari kahvaltidan 1 saat once duzenli icin bir sorun olmaz Allahn izniyle zaten doktorunuz sizi yonlendirecektir
miyopmom Aslihannh benide cok panikletmislerdi moral bozucu seylere denk gelmistim ama inanin tiroid rahatsizligi olan o kadar insan var ki
Aslihannh Narmina95 sürekli kullanmak gerekiyor galiba tiroid ilaçlarını o zaman . Allah yardımcınız olsun dizinde
Narmina95 Aslihannh evet canm bana doktor ölene kadar bu ilacı içiceksin dedi.🤷🏻♀️Sadece dozunu azaltıcak hamilelkten sonra cunki hamilelkte değerler yğkseliyor o yüzden dozunu artırmıştı.