Carpedym Pelindmr- şuan tek umudum adet günümün geçmesini beklemek :) bakalım hayırlısı olur inşallah
Serap2602 Benim de adete 6-7 gün varken test yaptığımda negatifti adetim 2 gün geçince pozitif çıkmıştı
Filiz123 Carpedym canım benimde adetime 5 gün var bende dün dayanamayıp iki tane test aldım biri normaldi diğeride erken gebelikti dün akşam üstü normal testi hemen yaptım sonra emin olmak içinde sabah ilk idrar testiyle diğer testi yaptım
Filiz123 Carpedym https://resimyukle.io/r/KNrTu5hvT0 Buda sabah ilk idrarla yaptığım test adetime daha 5 gün var hamilemiyim değil miyim bilmiyorum yaptığım iki testte bu şekilde adetimin gecikmesini birde bekleyecem
Filiz123 Carpedym belim omzum kasıklarım ağrıyor kendimi yorgun hissediyorum hiçbişey yapmadığım halde
ahmetinoznuru Carpedym ilk defa duydum böyle bişi ben akşama yakın yapmıştım birini pozitif çıktı eşim 8 de işten geldi aceba testte hata filan var mıdır hemen sevinmesek mi dedi bi test daha vardı onu da akşam 8:30 gibi yaptım pozitifti 🤷🏻♀️
Melikeylmz1q Benimde 5 gün bata sabah yaptım negatif çıktı sanırım en doğru sonuç adetin geçmesini beklemek