SaadetBayrak 29+1 dün kontrol olduk. 1.350 kg olduk. Ben sadece 2 kilo aldım. Baştanda 10 kilo verince aksine daha rahattım. Sadece rahim ağzında açılma va. O yüzden hareketlerimi bilerek ben kısıtlamam gerekiyor. Reflü şikayetim arttı ne yesem boğazım yanıyor. Gece yüksek yastıkla anca yatabiliyorum. Sizde bu tarz şikayetler varmı?