Herkese merhabalar.. 8 haftalık hamileyim bugün maalesef ki karşıdan karşıya geçerken motor çarptı ve yumuşak bir şekilde düştüm o an şoka girdiğim için çok farketmedim ayağım bayaa sıyırmış ama karnıma çarpmadığını çok net hatırlıyorum. Kanamam yada herhangi bir ağrım yok doktorumu da aradım kanama yada ağrı olursa gel dedi fakat içim yine de rahat etmedi siz olsanız ne yapardınız ?