HafsaMeyra Arkadaşlar 17+4 olupta sol yan boşluğu ağrıyanlar var mı özellikle gece çok fazla ağrıyor uykudan uyanıyorum
Merveayvz HafsaMeyra ben varım 17+3 günlüğüm sol boşluğum sol bacağım felaket ağrıyor doktorum bebeğin sol tarafta olduğunu yerleşmeye çalıştığını söyledi
HafsaMeyra Evet bebek o tarafta bende farkındayım ama ilk kez böyle bi ağrı yaşıyorum böbrek ağrısı gibi ama böbrekte değil calciuma başlattı doktor ondan sonra başladı bu ağrılar da acaba o mu yan etki yaptı dedim