Madonna elektrikli aldım canım çok memnunum hayat kurtardı ebebekten nûby marka aldım teklisini Sezeryan oldum bebeğim ilk günden sonra almadı kaç gün öyle werdim sonra memeyi tuttu alınmadı lazımlı ürünmüş makina olsun biberon olsun emzik bile emme refleksi yükseldi 2. Günden başlattım asla pişman değilim uyku arkadaşı oldu dalınca atıyor zaten