Dermin evet ilk başlarda öyle oluyor ama emin olun yürüdükçe dikişleriniz rahatlayacak o acılarda eskisi gibi olmayacak hem daha çabuk iyileşirsinz bende aynı şeyleri yaşadım çünkü ilk yürümeye başlayınca sanki kaburgam kırılmış gibi oralar bile ağrıyordu ama yürüdükçe onların hepsi geçti