Merhabalar 2. gebeliğim ilki sezaryendi şimdi nasip olursa ssvd istiyorum. Bu gebeliğim ilkine göre sancıları hissediyorum. Sizlere sorum şu; doğum sancısı nasıl birşey? Sancıyı karşılamak gibi bir tabir var. Ara sıra aniden kasığıma giren bir ağrı/sancı oluyor ve ben bu esnada kıpırdayamıyorum bile. Bunun gibi bişey mi? Yalancı sancı mı bu yaşadığım? Kasıkta baskı ve ağrı şeklinde bele doğru yayılan bir ağrı. Birkaç günde bir günde bir kere falan oluyor. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim tesekkürler sımdıden