Sevim-b Resmen uyuduğumda istemsiz horluyorum. Başta eşim söylediğinde inanmıyordum ama son 37. Haftadayım artık kendi horlamama bile uyanmaya başladım. Burnum da tıkalı değil acayip bir şekilde boğazım kuruyor🙄 bu durumu yaşayanlar var mı??
eceturan Sevim-b ben. Basim asagida kaldigi zaman oluyor. Yana saga sola donsem olmuyor. Hamilelikten oluyor son haftalarda karin asagiya dustugunde nefes problemleride ortadan kalkiyor. Cok sukur o haftadalariz 👶
guzelbebegimmmmm Sevim-b ben ✋ eşim kulaklıkla bir şeyler izleyerek uyumaya başladı😄 napiyim bilerek yapmıyorum ki
tazeannecik1 Sevim-b Bennnnn 🤭 Asla horlamazdım benimde boğazım kuruyor ve değişik bi ses çıkıyor nefes verirken inanmıyordum eşim video çekmiş baya baya horluyorum 😂😂 sonra bi kaç kerede kendi sesime uyandım valla 🤣 İnşallah hamilelikten sonra geçer 🤭
edibudu Hayatimda hic horlama sikayetim olmadi 28. Haftadayim ve esim gece horluyosun diye sesleniyo🤦🏻♀️ Burnumda tikali artik cift yastik kullanmaya basladim
guzelbebegimmmmm Sevim-b 😄 ilk gebeliğimde horladığımı söyleyince ağlamıştım😄 içerde uyuyordu. Şimdi 2. Gebeliğim pek umursamıyorum 😁